Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka NTY Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) NTY
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) DELPHI
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) FA1
Turbosprężarka FAST Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) FAST
Turbosprężarka GARRETT Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) MAHLE
Turbosprężarka MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SASIC Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) VICTOR REINZ
Producent:NTY

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-ME-012
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-ME-012
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1131,00 zł
646,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-ME-001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-ME-001
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  100
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Norma emisji spalin:  Euro 4
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Numer seryjny:  ECD-ME-001
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1176,00 zł
672,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-ME-000A
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-ME-000A
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  360
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Norma emisji spalin:  Euro 4
Numer seryjny:  ECD-ME-000A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1183,00 zł
676,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-ME-000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-ME-000
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  360
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1197,00 zł
684,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-ME-018
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-ME-018
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  ECD-ME-018
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze