Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MOTAIR TURBO do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie)

Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) TOPRAN
Producent:MOTAIR TURBO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
336756
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
336756
Specyfikacja:  VNT / VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze