Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka JPN do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) FA1
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka ERA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) ERA
Turbosprężarka ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) ESEN SKV
Turbosprężarka FAE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) FAE
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) IPD
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) JPN
Turbosprężarka LRT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
75E9446-JPN
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
75E9446-JPN
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 335,00 zł
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze