Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DELPHI do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka BORGWARNER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) ENERGY
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) NE
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
HRX343
niedostępny
Kaucja: 311,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
HRX343
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3512,00 zł
2341,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 311,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze