Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HOFFER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Opel ASTRA K (B16) 1.4 Turbo (68) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2015.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:AJUSA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10982
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10982
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 703,00 zł
380,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC12389
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC12389
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 407,00 zł
214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC12614
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC12614
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 517,00 zł
272,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze