Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka LUCAS Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka METZGER Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) TMI
Producent:LUCAS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA8430594
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA8430594
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Bi-turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Ograniczenia producenta:  Garrett
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  19,9
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA8235595
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA8235595
Jakosć:  OE REMAN
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Wersja:  Part of biturbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Regulowane 2-stopniowe ładowanie
Parzyste numery artykułów:  91-2285
Ciężar netto [kg]:  19,9
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ograniczenia producenta:  Garrett
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDR7055
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
FDR7055
Tryb pracy:  Elektryczny
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze