Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2008.07 - 2017.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2008.07 - 2017.03) FA1
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2008.07 - 2017.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) sedan 260KM, 191kW, benzyna (2008.07 - 2017.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Producent:FA1

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
985-816.10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
985-816.10
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M8x1,25
Klasa wytrzymałożci:  10.9
Długość gwintu 1 [mm]:  10
Długość gwintu 2 [mm]:  30
DIN / ISO:  DIN939
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6,00 zł
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT120580
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT120580
Jednostka:
szt
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120580E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT120580E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT120580E
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
985-816.100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
985-816.100
Wymiar gwintu:  M8x1,25
Klasa wytrzymałożci:  10.9
Długość gwintu 1 [mm]:  10
Długość gwintu 2 [mm]:  30
DIN / ISO:  DIN939
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik FA1 Silnik Opel Silnik FA1 Opel Silnik Opel INSIGNIA Silnik FA1 Opel INSIGNIA Silnik Opel INSIGNIA A sedan (G09) Silnik FA1 Opel INSIGNIA A sedan (G09) Silnik Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) Silnik FA1 Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem FA1 Zasilanie Powietrzem Opel Zasilanie Powietrzem FA1 Opel Zasilanie Powietrzem Opel INSIGNIA Zasilanie Powietrzem FA1 Opel INSIGNIA Zasilanie Powietrzem Opel INSIGNIA A sedan (G09) Zasilanie Powietrzem FA1 Opel INSIGNIA A sedan (G09) Zasilanie Powietrzem Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) Zasilanie Powietrzem FA1 Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) Doładowanie Doładowanie FA1 Doładowanie Opel Doładowanie FA1 Opel Doładowanie Opel INSIGNIA Doładowanie FA1 Opel INSIGNIA Doładowanie Opel INSIGNIA A sedan (G09) Doładowanie FA1 Opel INSIGNIA A sedan (G09) Doładowanie Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) Doładowanie FA1 Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) Turbosprężarka Turbosprężarka FA1 Turbosprężarka Opel Turbosprężarka FA1 Opel Turbosprężarka Opel INSIGNIA Turbosprężarka FA1 Opel INSIGNIA Turbosprężarka Opel INSIGNIA A sedan (G09) Turbosprężarka FA1 Opel INSIGNIA A sedan (G09) Turbosprężarka Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69) Części FA1 Części Opel Części Opel INSIGNIA Części Opel INSIGNIA A sedan (G09) Części Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (69)

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze