Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MAXGEAR do Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) BORG & BECK
Turbosprężarka DELPHI Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) DELPHI
Turbosprężarka DRI Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) DRI
Turbosprężarka ELRING Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) ENERGY
Turbosprężarka FA1 Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) SWAG
Turbosprężarka TMI Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Opel VECTRA B (J96) 2.2 DTI 16V (F19) sedan 125KM, 92kW, olej napędowy (2000.09 - 2002.04) VICTOR REINZ
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17-0108
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
17-0108
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  2
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ciężar [kg]:  0,17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze