Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.06 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.06 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.06 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.06 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.06 - obecnie) FAST
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.06 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.06 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka TMI Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 liftback 101KM, 74kW, benzyna (2019.06 - obecnie) TMI
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.02256.56.0
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.02256.56.0
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 296,00 zł
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik PIERBURG Silnik Peugeot Silnik PIERBURG Peugeot Silnik Peugeot 208 Silnik PIERBURG Peugeot 208 Silnik Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) Silnik PIERBURG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) Silnik Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 Silnik PIERBURG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem PIERBURG Zasilanie Powietrzem Peugeot Zasilanie Powietrzem PIERBURG Peugeot Zasilanie Powietrzem Peugeot 208 Zasilanie Powietrzem PIERBURG Peugeot 208 Zasilanie Powietrzem Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) Zasilanie Powietrzem PIERBURG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) Zasilanie Powietrzem Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 Zasilanie Powietrzem PIERBURG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 Doładowanie Doładowanie PIERBURG Doładowanie Peugeot Doładowanie PIERBURG Peugeot Doładowanie Peugeot 208 Doładowanie PIERBURG Peugeot 208 Doładowanie Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) Doładowanie PIERBURG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) Doładowanie Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 Doładowanie PIERBURG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 Turbosprężarka Turbosprężarka PIERBURG Turbosprężarka Peugeot Turbosprężarka PIERBURG Peugeot Turbosprężarka Peugeot 208 Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 208 Turbosprężarka Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) Turbosprężarka Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 Części PIERBURG Części Peugeot Części Peugeot 208 Części Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) Części Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze