Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) AJUSA
Turbosprężarka FA1 Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) FA1
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) DELPHI
Turbosprężarka DRI Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka METZGER Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SASIC Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) TMI
Turbosprężarka VEMO Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) VICTOR REINZ
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA7560472
dostępny
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA7560472
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  5,7
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
1845,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze