Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka FA1 Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) AJUSA
Turbosprężarka AUTOMEGA Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) AUTOMEGA
Turbosprężarka DRI Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) ERA
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) NTY
Turbosprężarka SASIC Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) VEMO
Producent:AJUSA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10614
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10614
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
239,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11859
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11859
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Specyfikacja:  with studs
Specyfikacja:  syringe with oil
Alternatywny zestaw naprawczy:  JTC12033
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze