Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08)

Turbosprężarka ELRING Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) ELRING
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka LUCAS Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) LUCAS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) SCHLÜTTER TURBOLADER

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
584.560
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
584.560
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 8x25
Długość całkowita [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
847.250
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
847.250
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  99612301375
Dla numeru OE:  99612301376
Dla numeru OE:  99612301475
Dla numeru OE:  99612301476
Do 100 dni na zwrot
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53249887005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
53249887005
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Bi-turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Ograniczenia producenta:  KUHNLE KOPP KAUSCH
Do 100 dni na zwrot
7083,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53249887006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
53249887006
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Bi-turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Ograniczenia producenta:  KUHNLE KOPP KAUSCH
Do 100 dni na zwrot
7699,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA53249887005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA53249887005
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Siehe Typenschild Turb
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
Siehe Typenschild Turb
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA53249887006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA53249887006
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze