Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 BLUE dCi 115 SUV 116KM, 85kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie)

Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 BLUE dCi 115 SUV 116KM, 85kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka AJUSA Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 BLUE dCi 115 SUV 116KM, 85kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 BLUE dCi 115 SUV 116KM, 85kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 BLUE dCi 115 SUV 116KM, 85kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 BLUE dCi 115 SUV 116KM, 85kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 BLUE dCi 115 SUV 116KM, 85kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 BLUE dCi 115 SUV 116KM, 85kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka LUCAS Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 BLUE dCi 115 SUV 116KM, 85kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka TMI Renault KADJAR (HA_, HL_) 1.5 BLUE dCi 115 SUV 116KM, 85kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) TMI
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA16359880025
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA16359880025
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  7,3
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze