Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NPS do Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka PIERBURG Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) FAST
Turbosprężarka HART Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VAICO Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka VEMO Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 85KM, 62kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N827N01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N827N01
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Gniazdo dla przyłączenia przyczepy (rozmieszczenie biegunów):  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze