Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAE Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FAE
Turbosprężarka FAST Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FAST
Turbosprężarka GARRETT Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) IPD
Turbosprężarka LUCAS Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Renault TRAFIC II Skrzynia (FL) 2.5 dCi 145 (FL0J) Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) VEMO
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
584.560
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
584.560
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 8x25
Długość całkowita [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
453.830
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
453.830
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  144110782R
Dla numeru OE:  44 18 307
Dla numeru OE:  44 32 306
Dla numeru OE:  44 35 315
Dla numeru OE:  44 51 284
Dla numeru OE:  465589-0001
Dla numeru OE:  465589-0003
Dla numeru OE:  465589-0004
Dla numeru OE:  465589-5001S
Dla numeru OE:  465589-5003S
Dla numeru OE:  465589-5004S
Dla numeru OE:  77 01 477 422
Dla numeru OE:  77 01 478 607
Dla numeru OE:  77 01 478 859
Dla numeru OE:  77 11 497 387
Dla numeru OE:  82 01 124 840
Dla numeru OE:  93161963
Dla numeru OE:  93195618
Do 100 dni na zwrot
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze