Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110880
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110880
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT110880E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 329,00 zł
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110880E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110880E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik FA1 Silnik Seat Silnik FA1 Seat Silnik Seat LEON Silnik FA1 Seat LEON Silnik Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) Silnik FA1 Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) Silnik Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI Silnik FA1 Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem FA1 Zasilanie Powietrzem Seat Zasilanie Powietrzem FA1 Seat Zasilanie Powietrzem Seat LEON Zasilanie Powietrzem FA1 Seat LEON Zasilanie Powietrzem Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) Zasilanie Powietrzem FA1 Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) Zasilanie Powietrzem Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI Zasilanie Powietrzem FA1 Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI Doładowanie Doładowanie FA1 Doładowanie Seat Doładowanie FA1 Seat Doładowanie Seat LEON Doładowanie FA1 Seat LEON Doładowanie Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) Doładowanie FA1 Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) Doładowanie Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI Doładowanie FA1 Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI Turbosprężarka Turbosprężarka FA1 Turbosprężarka Seat Turbosprężarka FA1 Seat Turbosprężarka Seat LEON Turbosprężarka FA1 Seat LEON Turbosprężarka Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) Turbosprężarka FA1 Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) Turbosprężarka Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI Części FA1 Części Seat Części Seat LEON Części Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) Części Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze