Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SIDAT do Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01)

Turbosprężarka ELRING Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) TOPRAN
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka AJUSA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) FA1
Turbosprężarka HOFFER Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) SIDAT
Turbosprężarka TMI Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) VAICO
Turbosprężarka VEMO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) VICTOR REINZ
Producent:SIDAT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
49.051
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
49.051
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.789
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.789
Jakosć:  OE EQUIVALENT
Parzyste numery artykułów:  49.051
Parzyste numery artykułów:  49.143
Dla numeru OE:  06A145704L
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze