Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NRF
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
831091
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
831091
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z dodatkową pompą wodną
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 783,00 zł
435,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze