Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) FA1
Turbosprężarka NISSENS Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo S60 II (134) T4F sedan 180KM, 132kW, Benzyna / etanol (2011.04 - 2015.12) TMI
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA54399700034
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA54399700034
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Wersja:  pneum. recirc valve
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA54399700131
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA54399700131
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  6
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze