Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) FA1
Turbosprężarka AJUSA Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) AJUSA
Turbosprężarka DRI Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) GK
Turbosprężarka HEPU Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) LUCAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) NRF
Turbosprężarka OEM Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI kabriolet 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.06 - 2018.09) VICTOR REINZ
Producent:FA1

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
411-560
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
411-560
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Materiał:  Stal szlachetna
Lokalizacja w aucie:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
-72%
3,39 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110880
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110880
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT110880E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 329,00 zł
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110880E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110880E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze