Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TRISCAN do Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12)

Turbosprężarka TOPRAN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TOPRAN
Turbosprężarka FA1 Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) FA1
Turbosprężarka NISSENS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) GK
Turbosprężarka HEPU Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) NPS
Turbosprężarka NRF Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) NRF
Turbosprężarka OEM Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TRISCAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VAICO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) VAICO
Turbosprężarka VEMO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) VICTOR REINZ
Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8600 29077
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8600 29077
Dla numeru OE:  Generation 1.
Ograniczenia producenta:  PIERBURG
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8600 29091
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8600 29091
Ograniczenia producenta:  BÜHLER
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze