Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12)

Turbosprężarka ERA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) ERA
Turbosprężarka PIERBURG Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) AUTLOG
Turbosprężarka BORGWARNER Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) BORGWARNER
Turbosprężarka BUGIAD Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) BUGIAD
Turbosprężarka ELRING Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) ELRING
Turbosprężarka FA1 Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) FA1
Turbosprężarka FAE Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) FAE
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HART Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) HOFFER
Turbosprężarka MAXGEAR Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) NRF
Turbosprężarka NTY Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) SWAG
Turbosprężarka TOPRAN Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 142KM, 105kW, olej napędowy (2011.10 - 2016.12) VICTOR REINZ
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
EGR-AU-021
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
EGR-AU-021
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez chłodnicy AGR
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Numer seryjny:  EGR-AU-021
Ciężar netto [g]:  216
Do 100 dni na zwrot
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze