Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka GK Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka METZGER Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Vw CRAFTER Skrzynia (SY_, SX_) 2.0 TDI Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) TMI
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
795.420
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
795.420
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  04L 253 014 C
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 302,00 zł
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze