Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) TURBORAIL
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) DELPHI
Turbosprężarka DRI Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) SWAG
Turbosprężarka TMI Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VAICO Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) VAICO
Turbosprężarka VEMO Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2005.06) VIKA
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA53039880011
dostępny
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA53039880011
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  6,7
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3099,00 zł
1937,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA53039880052
niedostępny
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA53039880052
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  7,5
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2733,00 zł
1708,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze