Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GK do Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) ELRING
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka VAICO Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) VAICO
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) AJUSA
Turbosprężarka BORSEHUNG Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) BORSEHUNG
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) FA1
Turbosprężarka GARRETT Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) GARRETT
Turbosprężarka GK Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) GK
Turbosprężarka HEPU Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) HEPU
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) HOFFER
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) SIDAT
Turbosprężarka TRISCAN Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) TRISCAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VI kabriolet (517) 2.0 TSI kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2013.11 - 2016.05) VICTOR REINZ
Producent:GK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998236
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998236
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  06H 121 601 M
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze