Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 300KM, 221kW, benzyna (2013.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-09015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-09015
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
166-06620
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
166-06620
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przewodem do wlewania oleju
Jakosć: ORIGINAL TURBO NEU
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-08915
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-08915
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRO-06620
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
PRO-06620
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przewodem do wlewania oleju
Bezpł. wymiana w razie błędów montażowych lub od otoczenia: W ciągu pierwszych 6 miesięcy
Jakosć: ORIGINAL TURBO NEU
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-09015EOL
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-09015EOL
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Silnik Vw Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Vw Silnik Vw GOLF Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF Silnik Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Silnik Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Zasilanie Powietrzem Vw Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Vw Zasilanie Powietrzem Vw GOLF Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF Zasilanie Powietrzem Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Zasilanie Powietrzem Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Doładowanie Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Doładowanie Vw Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Vw Doładowanie Vw GOLF Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF Doładowanie Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Doładowanie Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Turbosprężarka Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Turbosprężarka Vw Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw Turbosprężarka Vw GOLF Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF Turbosprężarka Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Turbosprężarka Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion Części SCHLÜTTER TURBOLADER Części Vw Części Vw GOLF Części Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) Części Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze