Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka OEM do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka KAMOKA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka OEM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Turbosprężarka WALKER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) WALKER
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1K0906627B
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1K0906627B
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Ilość biegunów: 2
Ciężar [kg]: 0,207
Szerokość opakowania [cm]: 4,9
Wysokość opakowania [cm]: 9,2
Głębokość opakowania [cm]: 9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 566,00 zł
306,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze