Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FEBI BILSTEIN do Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) FA1
Turbosprężarka TOPRAN Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) TOPRAN
Turbosprężarka ELRING Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) GARRETT
Turbosprężarka GK Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) GK
Turbosprężarka HEPU Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) NRF
Turbosprężarka NTY Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) NTY
Turbosprężarka OEM Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) TRISCAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VAICO Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) VAICO
Turbosprężarka VEMO Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) VICTOR REINZ
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
183760
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
183760
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ciężar [kg]:  0,189
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 251,00 zł
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze