Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) ELRING
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka TOPRAN Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) AJUSA
Turbosprężarka NRF Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) NRF
Turbosprężarka VAICO Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) VAICO
Turbosprężarka AKS DASIS Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) BORGWARNER
Turbosprężarka BORSEHUNG Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) FA1
Turbosprężarka HOFFER Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) TRISCAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Vw JETTA III (1K2) 2.0 TFSI sedan 200KM, 147kW, benzyna (2005.10 - 2010.10) VIKA
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-1065
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-1065
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  11,6
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-1112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-1112
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]:  10,9
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze