Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka FA1 Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) FA1
Turbosprężarka ERA Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) ERA
Turbosprężarka AUTLOG Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) AUTLOG
Turbosprężarka AJUSA Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka BUGIAD Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) BUGIAD
Turbosprężarka ELRING Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) GK
Turbosprężarka HART Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) HART
Turbosprężarka HEPU Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) NRF
Turbosprężarka NTY Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SWAG
Turbosprężarka VEMO Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) VEMO
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
166-00923
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
166-00923
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-02118
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-02118
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRO-00923
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
PRO-00923
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Bezpł. wymiana w razie błędów montażowych lub od otoczenia:  W ciągu pierwszych 6 miesięcy
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRO-01023
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
PRO-01023
Bezpł. wymiana w razie błędów montażowych lub od otoczenia:  W ciągu pierwszych 6 miesięcy
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
166-01023
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
166-01023
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze