Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VAICO do Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05) AJUSA
Turbosprężarka BORSEHUNG Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05) BORSEHUNG
Turbosprężarka FA1 Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05) FA1
Turbosprężarka METZGER Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05) NRF
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka THERMOTEC Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05) THERMOTEC
Turbosprężarka VAICO Vw POLO V (6R1, 6C1) 2.0 R WRC liftback 220KM, 162kW, benzyna (2013.08 - 2014.05) VAICO
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-4443
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-4443
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  65,3
Średnica obejmy resora [mm]:  63
Ciężar [kg]:  0,007
Szerokość opakowania [cm]:  7,2
Wysokość opakowania [cm]:  0,231
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
-60%
3,99 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-7834
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-7834
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 928,00 zł
530,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze