Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY do Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia BOSCH Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) HELLA
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) VEMO
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) AKS DASIS
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) DOLZ
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) ERA
Układ Chłodzenia EUROREPAR Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FAST Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) FAST
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia HART Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) HART
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) LUCAS
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) MOTORAD
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) NRF
Układ Chłodzenia SWAG Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) SWAG
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) VALEO
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91301G112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
91301G112
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze