Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MAXGEAR do Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03)

Układ Chłodzenia BOSCH Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) HELLA
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) VEMO
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) AKS DASIS
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) DOLZ
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) ERA
Układ Chłodzenia EUROREPAR Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FAST Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) FAST
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia HART Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) HART
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) LUCAS
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MOTORAD Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) MOTORAD
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) NRF
Układ Chłodzenia SWAG Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) SWAG
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 106 I (1A, 1C) Electric liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1991.08 - 1996.03) VALEO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
28-0223
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
28-0223
Jednostka:
szt
Punkty zmienne [bar]:  1,4
Specyfikacje asortymentowa:  Bayonet
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze