Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia MOTUL do Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia GATES Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia ELRING Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia AJUSA Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia DAYCO Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia EUROL Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia GK Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia KWP Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MOTUL Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia THERMOTEC Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia VALEO Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VALEO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Volvo XC60 II (246) T8 Hybrid AWD SUV 456KM, 335kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VAN WEZEL
Producent:MOTUL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35468
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
35468
Specyfikacja:  ASTM STANDARD D3306
Specyfikacja:  ASTM STANDARD D4656
Specyfikacja:  BRITISH STD BS 6580
Specyfikacja:  GER FVV Heft R443
Zalecenie producenta oleju:  002
Zalecenie producenta oleju:  AUDI TL-774 C = G 11
Zalecenie producenta oleju:  BMW GS 9400
Zalecenie producenta oleju:  CASE IH JIC-501
Zalecenie producenta oleju:  CHRYSLER MS 7170
Zalecenie producenta oleju:  CUMMINS 85T8-2
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55523
Zalecenie producenta oleju:  FORD ESD-M97B49-A
Zalecenie producenta oleju:  GM 6901 599
Zalecenie producenta oleju:  IVECO 18-1830
Zalecenie producenta oleju:  MACK 128 6083
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ NF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.0
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.2
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  OPEL QL 130100
Zalecenie producenta oleju:  PORSCHE TL774C = G11
Zalecenie producenta oleju:  SAAB 6901 599
Zalecenie producenta oleju:  SEAT TL-774 C = G 11
Zalecenie producenta oleju:  SKODA TL-774 C = G11
Zalecenie producenta oleju:  VAUXHALL QL 130100
Zalecenie producenta oleju:  VAZ 1.97.717-97
Zalecenie producenta oleju:  VOLVO 128 6083
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 C = G 11
Zalecenie producenta oleju:  VOLVO 128 6083 / 002
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze