Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy VAICO do Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) CASTROL
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) DYS
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) FRAP
Układ Kierowniczy HART Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) NK
Układ Kierowniczy OEM Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V (164K1G, 164K1F) sedan 209KM, 154kW, benzyna (1995.03 - 1997.10) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V24-9513
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V24-9513
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,516
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze