Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MONROE do Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy ELRING Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DRI
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) GSP
Układ Kierowniczy HART Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) HART
Układ Kierowniczy HEPU Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) NK
Układ Kierowniczy NTY Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1995.06 - 2005.04) VEMA
Producent:MONROE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MONROE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
L15011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
L15011
Jednostka:
KPL
Wysokość [mm]:  205
Ciężar [kg]:  0,139
Ilość montowana w aucie:  2
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  12
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  55
Długożć opakowania [cm]:  21,5
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
L15109
niedostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
L15109
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,300
Ilość montowana w aucie:  2
Gwint wewnętrzny [mm]:  14x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Długożć opakowania [cm]:  14,5
Szerokość opakowania [cm]:  9,5
Wysokość opakowania [cm]:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze