Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TMI do Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie)

Układ Kierowniczy TRW Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy DRI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELRING Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ELRING
Układ Kierowniczy ELSTOCK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JPN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy PASCAL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 306KM, 225kW, benzyna (2018.08 - obecnie) VAICO
Producent:TMI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG03770
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03770
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  VWAG
Długość [mm]:  1272
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  57
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,8
Ciężar netto [kg]:  12
Ograniczenia producenta:  Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG03771
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03771
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  VWAG
Długość [mm]:  1272
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  57
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,8
Ciężar netto [kg]:  12
Ograniczenia producenta:  Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG03820
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03820
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1270
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  57
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,1
Ciężar netto [kg]:  11,5
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z systemem dynamic steering
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG03821R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03821R
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1270
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  57
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,1
Ciężar netto [kg]:  11,5
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z systemem dynamic steering
Ograniczenia producenta:  Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze