Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy LÖBRO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) LÖBRO
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FEBEST
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy FAG Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FAG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MEYLE
Układ Kierowniczy QUARO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) QUARO
Układ Kierowniczy SPIDAN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) BOSCH
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DR!VE+
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy DYS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DYS
Układ Kierowniczy ESEN SKV Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) GSP
Układ Kierowniczy HART Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) IPARTS
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QFIX Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) VEMA
Producent:TRW

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
JRA157
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRA157
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  14
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość [mm]:  300
Długość całkowita [mm]:  338
Zbieżnosć stożka:  1:10
Do 100 dni na zwrot
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE155
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE155
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Długość [mm]:  75
Wymiar gwintu:  M10x1
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTY113
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTY113
Jednostka:
szt
Pręt/Rozpórka:  Popychacz
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  568
Rura o średnicy [mm]:  28
Do 100 dni na zwrot
290,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTY105
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTY105
Jednostka:
szt
Pręt/Rozpórka:  Popychacz
Do 100 dni na zwrot
479,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR205
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR205
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  VT65
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
524,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR423
niedostępny
Kaucja: 93,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR423
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
532,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 93,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR750
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR750
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Kształt adaptera:  Trójkątny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M18x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  42
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot
578,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze