Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy FAG Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy METZGER Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 8 kabriolet (G14, F91) 840 i xDrive kabriolet 333KM, 245kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRW
Producent:BORG & BECK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR6076
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6076
Długość [mm]:  199,5
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR6077
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR6075
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6075
Długość [mm]:  228
Rozmiar gwintu 1:  M16x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR6077
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR6077
Długość [mm]:  199,5
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR6076
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze