Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRISCAN do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DYS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VEMA
Producent:TRISCAN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 16188
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 16188
Długość [mm]:  128
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint zewn. [mm]:  12x1,75
Gwint wewnętrzny [mm]:  14x1,5
Parzyste numery artykułów:  8500 16187
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar stożka [mm]:  12,9
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 16084
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 16084
Ilość montowana w aucie:  2
Wysokość [mm]:  180
Materiał:  Termoplast
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  54,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 16239
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 16239
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 16187
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 16187
Długość [mm]:  128
Ilość montowana w aucie:  1
Gwint zewn. [mm]:  12x1,75
Gwint wewnętrzny [mm]:  14x1,5
Parzyste numery artykułów:  8500 16188
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar stożka [mm]:  12,9
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze