Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) JP GROUP
Układ Kierowniczy CTR Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) CTR
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) NIPPARTS
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) ABAKUS
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) ASHIKA
Układ Kierowniczy BENDIX Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) FRAP
Układ Kierowniczy GMB Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) JAPKO
Układ Kierowniczy JPN Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) JPN
Układ Kierowniczy KAMOKA Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy KYB Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) KYB
Układ Kierowniczy LAUBER Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) NK
Układ Kierowniczy NPS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) OYODO
Układ Kierowniczy QUARO Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) RTS
Układ Kierowniczy SAKURA Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) SAKURA
Układ Kierowniczy SBS Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) TRW
Układ Kierowniczy URW Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Mazda 121 II (DB) 1.3 i 16V (DB3PA) sedan 72KM, 53kW, benzyna (1990.11 - 1996.03) YAMATO
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE241
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE241
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  72
Rozmiar gwintu 1:  M12x1,25
Rozmiar gwintu 2:  M12x1,25
Wymiar stożka [mm]:  13,3
Zbieżnosć stożka:  1:8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 167,00 zł
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP681
dostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP681
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  WUELFRATH
Ograniczenia producenta:  VISTEON
Długość całkowita [mm]:  1196
Rozstaw srub mocujących:  420
Liczba otworów do mocowania:  2
Wymiar gwintu:  10
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  33
Długość przegub aksialny [mm]:  192
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x2
Średnica złączki hydraulicznej [mm]:  16
Średnica przyłącza przewodu powrotnego [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2581,00 zł
1613,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE7592
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE7592
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar stożka [mm]:  13,1
Zbieżnosć stożka:  1:8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze