Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LENCO do Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKS DASIS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) AKS DASIS
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DAYCO Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SBS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT C (190.480) kabriolet 557KM, 410kW, benzyna (2016.11 - obecnie) TRW
Producent:LENCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP4352
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP4352
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze