Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OPTIMAL do Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 de (205.213) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VAICO
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-1554
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-1554
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  195
Ilość montowana w aucie:  1
Wymiar stożka [mm]:  16
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,50 RHT F
Parzyste numery artykułów:  G1-1553
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
G1-1553
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
G1-1553
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  195
Ilość montowana w aucie:  1
Wymiar stożka [mm]:  16
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,50 RHT F
Parzyste numery artykułów:  G1-1554
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 187,00 zł
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze