Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LENCO do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 EQ Boost 4-matic (213.087) sedan 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRW
Producent:LENCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA917L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA917L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ESP
Układ kierowniczy:  Bez mocowania czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Układ kierowniczy:  Pompa elektrohydr. zamontowana przy przekładni kierowniczej
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze