Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LENCO do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VAICO
Producent:LENCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA918L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA918L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  F16x1.5 - 22mm OD
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze