Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) KNECHT
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) BILSTEIN
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAHLE Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) MAHLE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) STABILUS
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA G (W461) G 300 CDI (461.333) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.04 - obecnie) VAICO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
JTR2721
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTR2721
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  1152
Wymiar stożka [mm]:  20
Rura o średnicy [mm]:  30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 945,00 zł
540,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTR2722
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTR2722
Jednostka:
szt
Pręt/Rozpórka:  Popychacz
Długość [mm]:  1142
Rura o średnicy [mm]:  36
Wymiar stożka [mm]:  20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką koronową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1581,00 zł
930,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze