Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) TRW
Układ Kierowniczy HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) HENGST FILTER
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) KNECHT
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) DYS
Układ Kierowniczy ELRING Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) ELRING
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) HART
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAHLE Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MAHLE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) OCAP
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) RTS
Układ Kierowniczy SBS Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) STABILUS
Układ Kierowniczy TEDGUM Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) VEMA
Producent:TRW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE590
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE590
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Długość [mm]: 90
Wymiar gwintu: M10x1
Gwint zewn. [mm]: M14x1.5
Wymiar stożka [mm]: 14
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem lewostronnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE110
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE110
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu: M10x1
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Długość [mm]: 90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTY110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTY110
Jednostka:
sztuka
Pręt/Rozpórka: Popychacz
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Długość [mm]: 477
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 270,00 zł
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
JRA152
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRA152
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Dla numeru OE: 1263300603
Wymiar gwintu: M10x1
Długość [mm]: 360
Długość całkowita [mm]: 398
Zbieżnosć stożka: 1:10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 306,00 zł
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze