Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy NTY do Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02)

Układ Kierowniczy NIPPARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) NIPPARTS
Układ Kierowniczy A.B.S. Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DRI Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) DRI
Układ Kierowniczy DYS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) FEBEST
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) GSP
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy LIZARTE Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) MAPCO
Układ Kierowniczy NPS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) NPS
Układ Kierowniczy NTY Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) NTY
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RUVILLE Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) RUVILLE
Układ Kierowniczy SIDEM Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) SIDEM
Układ Kierowniczy TMI Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) TMI
Układ Kierowniczy URW Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) URW
Układ Kierowniczy VAICO Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) VAICO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SDK-NS-080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SDK-NS-080
Jednostka:
szt
Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
Lokalizacja w aucie:  W środku
Numer seryjny:  SDK-NS-080
Do 100 dni na zwrot
205,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze