Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02)

Układ Kierowniczy NIPPARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) NIPPARTS
Układ Kierowniczy A.B.S. Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DRI Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) DRI
Układ Kierowniczy DYS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) FEBEST
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) GSP
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy LIZARTE Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) MAPCO
Układ Kierowniczy NPS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) NPS
Układ Kierowniczy NTY Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) NTY
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RUVILLE Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) RUVILLE
Układ Kierowniczy SIDEM Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) SIDEM
Układ Kierowniczy TMI Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) TMI
Układ Kierowniczy URW Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) URW
Układ Kierowniczy VAICO Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 111KM, 82kW, olej napędowy (1995.10 - 1998.02) VAICO
Producent:DYS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-26459
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-26459
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona lewa
Długość [mm]:  122
Rozmiar gwintu 1:  M30x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-26458
Ciężar [kg]:  1,147085
Do 100 dni na zwrot
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-26458
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-26458
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona prawa
Długość [mm]:  122
Rozmiar gwintu 1:  M30x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-26459
Ciężar [kg]:  1,147084
Do 100 dni na zwrot
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze