Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DYS Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FRAP Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) MAPCO
Układ Kierowniczy NK Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) SBS
Układ Kierowniczy SKF Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Opel KADETT B coupe 1.1 coupe 50KM, 37kW, benzyna (1971.08 - 1973.08) VEMA
Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
OP4001
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
OP4001
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]:  1015
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 380,00 zł
194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze